锦音_

推歌
个人公众号:单线码头(Enoch_Quai)
Anchor Novo Amor
Anchor - Novo Amor

在一切烟云雾绕中

我,寻你。


And I hear your ship is comin’ in

我听到你泛滥的情绪如同一艘驶来的小船

Your tears a sea for me to swim

你泪流成河淹没了我

And I hear a storm is comin’ in

我仿佛听到了呼啸的风暴它正席卷而来

My dear is it all we’ve ever been?

我亲爱的我们曾经的美好已不再吗

Leave it all I’ll be heaving how you went

放下一切我要去往有你的地方

Anchor up to me, love.

爱情之锚将我紧栓



评论

热度(11)

© 锦音_ | Powered by LOFTER