锦音_

推歌
个人公众号:单线码头(Enoch_Quai)
Show & Tell Said The Sky
Show & Tell - Said The Sky

Hey stranger wanna know me truly

陌生的人啊 想要了解我的内心

Step closer it’s a broken spell

步步跟进 却中了那支离破碎的魔咒

Keep me up, make me feel something

能否让我重振心神 让我感受些什么

Maybe then I can show and tell

也许我会倾诉我的内心

Hey stranger wanna know me truly

陌生的人啊 想要了解我的内心

Step closer it’s a broken spell

步步跟进 却中了那支离破碎的魔咒

Keep me up, make me feel something

能否让我重振心神 让我感受些什么

Maybe then I can show and tell

也许我会倾诉我的内心


评论

热度(47)

© 锦音_ | Powered by LOFTER